28 Haziran 2012 Perşembe

1D Üye Sözleri...




Düşündüğünde oldukça garip, istediğim şey aslında benim en büyük korkularımdan biri. Dünyada tanınıp o büyük erkek grubu olmak.Aynı zamanda, geniş ölçüde tanınıyor olmak koca bir kaygı çünkü hiç bir zaman tekrar aynı insan olamayacaksın. - Liam Payne


Çocuklarla, onların tamamen gittiği hedeflerin senin de aynı hedef olması.. Birbirimizle her şeyi konuşabiliyoruz. Her şeyi. Ve bence bu en özel şey. - Zayn Malik


Kimse bizim gerçekten başarılı olduğumuzu söyleyemez.. Ta ki bizler öldüğümüzde ve insanlar hala bizim şarkılarımızı çalıp ,albümlerimizi aldıklarında..işte o zaman başardığını bilirsin. - Niall Horan


Umarım yıllar sonra geriye baktığımızda, bizler büyük baba iken, gruba baktığımızda.. sadece geçmişe bakıp ne kadar güzel zamanlar geçirdiğimizi düşünmek ve kendimize sadık kalmış olmamızı umuyorum. - Louis Tomlinson


Çoğu sabah uyandığımda şu an olduğumuz yerde olduğumuz için çok şanslı, minnettar hissediyorum. Böyle şeyleri dileyemezsin, hiçbir zaman oturup gerçekten bunu yaptığını hayal edemezsin. Eğer buna iş demek zorundaysam, o zaman bu benim işim ve ben işimi çok seviyorum. - Harry Styles



1 yorum: