12 Eylül 2012 Çarşamba

Harry Styles We Love Pop Röportajı

Soru: Büyük bayanlardan hoşlandığını biliyoruz, ama ne kadar büyük?
- Annemden büyük olmayan ve o 43 yaşında. Orta yaşlı bayanlardan hoşlandığımı düşünüyorum. Caroline 32, yani iyi. Ama daha az yaşta biri gelirse nolacağını bilemeyiz. Yaş sadece rakam.

Soru: Hiç annenin beğenmediği bir kızla çıktın mı?
- Açıkçası annem bana asla ne yapmam gerektiğini söylemez ya da hissettirmez, ama o benim her zaman kalbimdeki etkidir. Aslında benim çıktığım birini beğenmediğinde bu beni pek etkilemez, çünkü ben birini beğendiğimde o da beğenir. Ama ailemin birlikte olduğum kişi hakkındaki görüşlerini bilmek isterim.

Soru: Birlikte olduğun kız sana hiç gözdağı verdi mi çünkü annenle çok yakınsın?

- Eh, eğer öyle bir şey varsa ve o istemezse benim için doğru insan değildir. Çünkü birisi ile birlikte olduğumda, örneğin, annem de bizimle olur. Annem sevimlidir ve asla birine zor zamanlar yaşatmaz. O çok iyi bir insan.

Soru: Kız arkadaşın hiç arkadaşlarının yanında takma isim taktı mı?
- O nasıl olduğuna bağlı aslında. Yani eğer normalde öyle çağırıyorsa, ya da bunu sadece gülmek için yapıyorsa ya da arkadaşlarımın önünde utandırmak için yapıyorsa falan. Benimle şakalaşan kızları severim. Ama eğer bu taktığı isim 'snuggle bug' gibi bir şeyse muhtemelen bana yalakalık yapacaktır. Komik olmadığı sürece.

Soru: Hiç bir kız seni "proje" olarak görüp sana yeniden tarz yapmaya çalıştı mı?
- Hayır. Eğer şunun gibi bir şey söylerse, "Oh, bunun gerçekten sana uygun olacağını düşünüyorum," kesinlikle onu denemeye çalışırım, ama şunun gibi bir şey derse, "Tamam, sana yeni bir gardırop alıyorum," işte o olmaz.

Soru: Peki senin kişiliğindeki beğenmediği noktaları düzeltmeye çalışırsa?
- Biraz düzeltmeye bir şey demem, ama bu da ne olduğuna bağlıdır. Bence beni, benim için sev. Kimsem oyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder