12 Eylül 2012 Çarşamba

Zayn Malik/We lOVE pOP rÖPORTAJI

Görüşmeci: “Daha önce bir kız seni ağlattı mı?”
Zayn: “Evet. Açıkçası bazen çok duygusal ve yumuşak oluyorum. Bir şey hakkında kötü düşünmeye başladığım zaman kendimi korumaya çalışıyorum. Kulaklığımı takıyorum ve her şeyi bloke etmeye çalışıyorum.”
Görüşmeci: “Bir kız arkadaşta en çok neyi arasın?”
Zayn: “İşten yorgun döndüğünde gününü paylaşabileceğin biri… Kız arkadaş olmakta dostluk gibi farklı bir kısımda olmalıdır. Diğer insanlar ile her şeyi paylaşamazsınız ama onunla her şeyi paylaşabilmelisiniz.”
Görüşmeci: “İlişki konusunda hassas mısın?”
Zayn: “… Kız arkadaşıma sarılmayı severim… Biraz sarılmayı seven bir çocuğum…”
Görüşmeci: “Kaç hayranın ile öpüştün?”
Zayn: “Hiç. Bu iyi değil dostum, fanları öpmek.”
Görüşmeci: “En son öpüştüğün kız öpüştükten sonra ne dedi?”
Zayn: “… Bir şey dediğini sanmıyorum.”
Görüşmeci: “5 dakikamız var ve seni etkilemek için ne gerekli?”
Zayn: “Ayakta durman yeter. 5 dakika içinde fiziksel açıdan iyice değerlendirebilirim. İyi bir dinleyici olduğunu ve söylenen şeyleri dikkate aldığını göstermen gerekir. Gelip konuşmaya çalışırsa… Çekici.”
Görüşmeci: “Bu doğru kızı bulmak için oldukça farklı bir yol?”
Zayn: “Biraz çünkü gerçekten kiminle konuştuğunu bilemezsin. Bu işimle alakalı. Bir grupla birlikteyim. Bu biraz riskli ama gerçek aşkı bulmak istiyorsanız risk almalısınız.”
Görüşmeci: “Ünlü biri ile vücudunu değiştirme gibi bir şansın olsaydı kimi seçerdin?”

Zayn: “JLS’den Aston kasları iyi ve Taylor Lautner gibi göğüs ve omuz kaslarımın olmasını isterdim. Üst kısmı iyi.”Görüşmeci: “Tek mi yaşıyorsun yoksa gruptan biriyle mi?”
Zayn: “Bir süre kendim yaşadım ama bunu biraz garip buldum çünkü ben birçok insan ile birlikte yaşadım. Kendi evimde üç kız kardeş ve beş teyzem vardı. Yani bu benim için garipti. Her şeyi kendim yapmam gerekiyordu. Yemek, bulaşık… Bir arkadaşa ihtiyacım vardı ve Bradford, en iyi dostumu aradım ve o da benimle birlikte yaşamaya başladı. O Londra’da bir üniversitede tiyatro öğrencisi. Henüz yaptığım yemekler ile kendimi zehirlemedim ve bir temizlikçimiz var. Ama pantolonumu yıkamayı öğreneceğim. Söz veriyorum!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder