12 Eylül 2012 Çarşamba

Harry Ve Gerçekle Konuşmalar,Sözler.Röportajlar VB.

Harry Styles:"Eski okulum biraz fazla kuralcıydı. Ama yinede kızları bir köşeye çekebiliyordum!" ♥

-

Harry Styles:"Kızların beni neden bu kadar çok istediğini anlamıyorum, belkide saçlarım içindir."

-

Harry Styles:"Bir kız ile su altında öpüşmek isterdim." ♥

-

Aşık olmak kolay olsada bırakmak gerçekten zor.''-Harry

-

Harry: Louis annemden daha beter. Bana öpücükler veriyor ve buklelerime dokunup duruyor . ♥

-

"Çılgın ve kıpır,kıpır olan kızlar hep ilgimi çekmiştir." -Harry Styles

-

Harry Styles: Bir erkek bir kıza küfür edicek kadar küçülmemeli.

-

Muhabir :"Önünde bir hayranın ağlıyor olsaydı, ne yapardın ?" Harry Styles :"Gözlerine bakarak,onu öperdim

-

Harry Styles'la birçok ortak noktamız var bunlardan biride ; kızlar!" -Justin Bieber

-

Harry Styles : "Oruç tutmak gerçekten çok güzel bir şey. Bazı şeylerin,yokluğun farkına varıyorsun." ♥

-

''Niall'ı sevmeyen kızlar,oğlan seçmenin nasıl olduğunu bilmeyen kızlardır.''-Harry Styles

-

Harry Styles diyor ki; "Hepimizin aynı kızdan hoşlanacağını sanmıyorum. Zevklerimiz farklı ama eğer öyle bir şey olursa grupta yumruklaşma olur." ♥

-

Harry ; En güzel saçlı erkek seçilmiş. Bu sayede Justin'in tahtına oturmuş. ♥

-

Sinirli olduğum zamanlarda genellikle çıplak gezerim." -Harry Styles ♥

-

Harry Styles: "Asla sana zarar verilmesine izin verme, ne olursa olsun bütün sorunlara daima gülümse."

-

Harry Styles: "Yaşamak veya var olmak için tek bir seçeneğe sahibiz."

-
Niall:"Hiçbir kızın üzülmesini istemeyiz, değil mi Liam?" Liam:"Kesinlikle. Özellikle kızın hiçbir konuda suçu yoksa." Harry:"Ve seksiyse."

-

Harry Styles:"Niall bizim küçük şans cücemiz." ♥

-

Harry Styles:"Kötü hissettiğim zaman nerede olursam olayım hep sarılabileceğim bir kız arkadaş istiyorum."

-

"Ben şaka yaptıktan sonra bir sessizlik oluyor. Daha sonra kafalarını sallayıp komik olmadığını söylüyorlar." -Harry Styles.

-

Harry Styles : Fanlarımın twitterda soyadımı kullanmalarını hoş bulmuyorum."

-

"Her gece boş bir odaya girmekten yoruldum. Keşke sarılabileceğim bir kız arkadaşım olsaydı." -Harry Styles

-

Harry Styles: ''Kendine saygı duyan bir kız istiyorum.

-

Harry Styles : "Benden Küçük Bir Kız Arkadaşımın Olmasını İsterim Böylece Ona Hayatı Gösterebilirim" ♥

-


Harry : "Zayn'i gerçekten çok kıskanıyorum çünkü Zayn suçlanınca Türk Directioner'lerin onu koruması gerçekten çok özel birşey."

-
Harry : "Zayn'i gerçekten çok kıskanıyorum çünkü Zayn suçlanınca Türk Directioner'lerin onu koruması gerçekten çok özel birşey."

-
Zayn:Dış görünüşe aldanmayın. Louis:Evet,dış görünüşüne baktığımızda Harry melek gibi ama içinden kızlara karşı ne planlar yapıyor..

-

-Harry bir kızla çıkacağı zaman akşam yemeğini kendi elleriyle yaparmış.

-

Harry bir keresinde konserde ''Gotto Be You'' şarkısını ''Hazza and Lou'' olarak söylemiş. ♥ :)

-

Harry Styles : Selena iyi bir kız. Ama Justin'i kullandığını düşünüyorum.

-

Harry beyaz arabalardan ve pancardan nefret ediyor. ♥

-

Aşkı tanımlayabileceğinizi düşünmüyorum.
-Harry Styles

-

-Kendinle ilgili duyduğun en garip şey nedir?
Harry : Ölmüş olduğum.

-

Muhabir: Çıplakken en iyi görünen ?
Louis : Ben sadece Harry'i çıplak gördüm. :D

-

Harry'i en iyi tanıtan cümle : Louis'in tabiriyle flörtçü :D

-

Harry Styles :Harry kızların kendisini çirkin bulmasından hoşlanmıyor. Kim ne derse desin kendilerini güzel hissetmelerini istiyor. “What Makes You Beautiful” şarkınsın nedenlerinden biriside bu

-

"Her kızın güzel olduğunu bilmeye hakkı var."
Harry Styles

1 yorum: